Viser innlegg med etiketten gudstjeneste. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten gudstjeneste. Vis alle innlegg

lørdag 21. januar 2012

Alphakurs tirsdagskvelder og gudstjeneste søndagskvelder

Huskirka har Alphakurs hver tirsdagkveld til og med mars måned. Kveldene starter klokka 19, med kveldsmat. Undervisning og samtale på engelsk/norsk.
The housechurch arranges Alphacourse every Tuseday seven o'clock pm.
Gudstjenestene er søndager klokka 18. Start med kveldsmat og nattverd, og deretter undervisning og samtale rundt Guds ord.
The housechurch invites to service every Sundag six o'clock pm, also with holy comunion, supper, and teaching and sharing the word of God.

tirsdag 28. juni 2011

Dåpsgudstjeneste på Kjennerudsvannet

Tenk så bra at Alpha-kurset førte til tro og dåp! Derfor ble det dåpsgudstjeneste på Kjennerudvannet. Så naturlig og fint. Godt å varmt i lufta. Lovsang og Guds ord på stranda. Da dåpskandidaten steg opp av vannet etter dåpen, sprakk skydekket som hadde vært der gjennom hele dagen. Kveldssola varmet da vi ni som var møtt opp samlet oss rundt han som var døpt, la hendene på han og ba for han. Hvilken god timing, hvilken god Gud!